Forside Camps Cheerleading camps i udbud

Kære klubber

DAFF og Cheerleadingudvalget er i øjeblikket i fuld gang med at planlægge to cheerleading camps, hvor vi inviterer alle, som har lyst til at komme og være med til en aktiv weekend i cheerleadingens tegn. Vi har fastsat følgende datoer i efterår og vinter til at være tidspunkter for de to camps.

Efterår: 30/9 – 2/10 2016

Vinter: 27/1 – 29/1 2017

I den forbindelse skal vi have fundet passende steder at afholde de to camps. Vi vil gerne have jer klubber til at byde ind, hvis I har tid og lyst til at afholde én af de to camps. Hvis I som klub har lyst til dette, skal I stille passende faciliteter, kost, logi m.m. til rådighed, hvilket alt sammen står beskrevet længere nede på siden. DAFF finder selv instruktører og står for aflønning m.m. af disse, så det skal I ikke tænke på.

Hvis I gerne vil afholde campen, har vi brug for, at I indsender priser på, hvad det koster jer at afholde arrangementet. Vi vil gerne have, at I oplyser to priser:

  1. En basispris på afholdelse af campen (uagtet antal personer)
  2. En pris pr. person

Priserne skal være, hvad DAFF skal betale klubben, der afholder campen, så DAFF kan lave et samlet budget (inkl. de udgifter DAFF har) og herudfra udregne en pris, som deltagerne skal betale.

Vi glæder os til at høre fra jer på følgende mail: sb@daff.dk – senest d. 23 maj.

Mange hilsner

Cheerleading Udvalget og DAFF

 

Krav til afholdelse af camp

Her står beskrevet, hvad I skal stille til rådighed, hvis I vil afholde en camp.

Hal og udstyr

  • Godkendt hal til mindst 200 udøvere og ca. 20 trænere
  • Mindst 7 meter til loftet i hallen
  • Mindst 3 fulde cheergulv, dvs. 3 x 7 måtter af typen flexi- eller springfloor (dvs. måtter af mindst 3,5 cm tykkelse og mulighed for sammenkobling med flere måtter via velcro eller anden sammenlukning)
  • Toilet/ bad på stedet

Mad

  • Klubben leverer mad til alle deltagere/ instruktører/ staff på følgende tidspunkter: lørdag morgen, middag og aften samt søndag morgen og middag.
  • Kosten som serveres skal være fornuftig og i passende mængder, så der er nok til alle. Send et udkast til en madplan.

Logi

  • Overnatningsmuligheder fra fredag – lørdag og lørdag – søndag til minimum 220 personer.
  • Overnatning skal ske i godkendte lokaler under ordnede forhold.
  • Afstand fra træningshal til overnatning må ikke være længere end gåafstand (ca. 1 km).
    1. Hvis der er længere, kan klubben stille transport til rådighed?

Staff/ frivillige

  • Klubben stiller passende antal staff til rådighed til at varetage opgaver såsom forplejning, vagter ved overnatning samt andre ad hoc opgaver.

 Desuden vil vi gerne have, at I beskriver, hvilke faciliteter I yderligere har, som kan være med til at løfte kvaliteten af campen. Det kan eksempelvis være:

  • Tumblinggrej såsom airtrack, springgrav, trampoliner, skråkiler m.m.?
  • Indkøbsmuligheder i nærområdet?
  • Andet?