DAFF søger arrangører til at afholde en række finaler, Bowl-kampe, samt det Afsluttende Ungdomsstævne 2022.
Det drejer sig om følgende:
- Lørdag den. 25. juni U16 Challenge Bowl (Danmarks Mesterskabet) og U16 RS Bowl
- Søndag den 26. juni U19 Junior Bowl (Danmarks Mesterskabet) og U19 Development Bowl
- Lørdag den 1. oktober Afsluttende Ungdomsstævne
Flere klubber har allerede meldt deres interesse, men vi vil gerne give alle klubber mulighed for at byde ind.
Udformningen af det endelige program udarbejdes sammen med DAFF. Placeringen af kampene vurderes ud fra muligheden for at skabe de/den bedste oplevelse for spillere,
trænere og tilskuere.
DAFF har følgende minimumsforventninger.
U16 Challenge Bowl (Danmarksmesterskabet) og U16 RS Bowl Development Bowl Dato for kampene er lørdag den 25. juni.
Kampene skal spilles på et stadion eller lignende. Arrangøren står for alle udgifter og indtægter til kampene, samt stiller det nødvendige antal frivillige til begge kampe. Som minimum frivillige til chain, bolddrenge og film af kampene. DAFF er ansvarlige for dommere og medaljer.
Derudover er der følgende minimumskrav:
• Synligt scoreboard
• Mad bod til tilskuere
• Musik og speaker
• “Oplevelser”
U19 Junior Bowl (Danmarksmesterskabet) og U19 Development Bowl
Dato for kampene er søndag den 26. juni.
Kampene skal spilles på et stadion eller lignende. Arrangøren står for alle udgifter og indtægter til kampene, samt stiller det nødvendige antal frivillige til begge kampe. Som minimum frivillige til chain, bolddrenge og film af kampene. DAFF er ansvarlige for dommere og medaljer.
Derudover er der følgende minimumskrav:
• Synligt scoreboard
• Mad bod til tilskuere
• Musik og speaker
• “Oplevelser”
Afsluttende Ungdomsstævne
Datoen for stævnet er pt. sat til lørdag den 1. oktober.
Stævnet skal have adgang til et stadion eller lignende. Derudover skal der være et minimum af 5 baner udenfor stadion eller meget tæt på.
Arrangøren står for alle udgifter og indtægter til stævnet, dog varetages dommerbetalingen og medaljer af DAFF.
Arrangøren skal stille med minimum 20 frivillige på dagen.
Alle yderligere detaljer vil blive beskrevet i den tilhørende samarbejdsaftale.
Derudover er der følgende minimumskrav:
• Udarbejdelse af stævneplan
• Mulighed for køb af madpakker for alle deltagere
• Mulighed for køb af overnatning for alle deltagere
• Musik og speaker
• “Oplevelser”
Praktisk info
Hvis din klub er interesseret i at afholde en eller flere af de ovenstående kampe/stævner, skal klubben sende en mail til udviklingskonsulent Kasper Skyum ksb@daffmail.dk.
Mailen skal indeholde info om:
• Hvilket arrangement der ønskes
• Kontaktperson
• Lokation
Deadline for ansøgning er den 14. marts kl. 12.00.