Vi søger arrangør til at afholde Development-og Junior finalen 2025.
Lørdag den. 14. juni Development- & Junior Danmarksmesterskabet
I år afholdes finalerne på én sammenhængende dato og lokation, hvilket giver en unik mulighed for alle klubber til at byde ind. Det endelige program udarbejdes i samarbejde med DAFF. Placeringen af arrangementet vurderes ud fra muligheden for at skabe de/den bedste oplevelse for spillere, trænere og tilskuere.
Krav til arrangøren af finalerne
Kampene skal spilles på et stadion eller lignende. Arrangøren står for alle udgifter og indtægter i forbindelse med kampene, samt stiller med det nødvendige antal frivillige. Som minimum skal der være frivillige til chain, bolddrenge og optagelse af kampene. DAFF er ansvarlig for dommere og medaljer.
Ansøgningsproces
Hvis man er interesseret i at afholde ovenstående finaler, er det i første omgang ikke nødvendigt at udarbejde og indsende et færdigt bud. Vi ønsker først en tilkendegivelse med ønske om at arrangere eventet samt en overordnet plan for afholdelsen.
Herefter vil vi indlede en dialog med dem, der har tilkendegivet interesse i at byde på arrangementet. Formålet er at gå mere detaljeret igennem planen og slutteligt finde den mest egnede lokation.
Tilkendegivelsen skal som minimum indeholde
Derudover er der følgende minimumskrav til begge finaler
Deadline for ansøgning er søndag d. den 24. marts kl. 9:00.
Tilkendegivelser og spørgsmål skal rettes til Morten Mose på mmmo@daffmail.dk.